regulamin
Dokonywanie zakupów na stronie www.webstar.info.pl jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WEBSTAR SKLEP
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży produktów przez podmiot gospodarczy WEBSTAR MEDIA GROUP ul. Wilcza 1, 99-300 Kutno, NIP: 7752579963 poprzez sklep internetowy, umieszczony po adresem URL
- Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- a) „sklep” – witryna internetowa umieszczona pod adresem URL www.webstar.info.pl
- b) „sprzedający” – WEBSTAR MEDIA GROUP ul. Wilcza 1, 99-300 Kutno, NIP: 7752579963
NIP: 5252745848 REGON: 369787882
- c) „kupujący” – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna o której mowa w art.33_1 par.1 Kodeksu Cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową działająca poprzez upoważnioną przez siebie osobę. Za „kupującego” uważa się podmiot, który podczas procesu rejestracji w sklepie – poza innymi niezbędnymi danymi – poda identyfikujący go numer NIP oraz numer regon.
- d) „konsument” – osoba fizyczna dokonująca zakupu na użytek własny, nie związany z wykonywaniem przez nią działalności zawodowej lub gospodarczej. Za konsumenta uważa się osobę, która podczas procesu rejestracji w sklepie pozostawi pola określone mianem NIP i REGON puste.
- e) „magazyn” – magazyn składowy, w którym magazynowany jest towar sprzedającego.
- Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sklepu, umieszczonego w sieci Internet, w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy sprzedającym a kupującym albo konsumentem.
- Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez email: biuro@webstar.info.pl
- Informacje zamieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Niezbędnym warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług sklepu jest dostęp kupującego albo konsumenta do komputera, Internetu, oraz odpowiedniego oprogramowania (przeglądarka internetowa).
- Każdy podmiot dokonujący zakupów podczas rejestracji w sklepie jest zobowiązany do podawania z należytą starannością właściwych, rzetelnych i zgodnych z prawdą danych. Zakupów dokonywać mogą jedynie osoby pełnoletnie.
- Wszystkie produkty sprzedawane poprzez sklep są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami wyrażonymi w złotych polskich (zł). O ile nie wskazano inaczej są cenami zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT). Ceny produktów znajdujących się w ofercie mogą ulec zmianie.
- Ceny nie zawierają kosztów wysyłki.
- Do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon.
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia składane są za pomocą strony internetowej www.webstar.info.pl poprzez wybór odpowiednich znajdujących się w sklepie funkcjonalności. Strona dostępna jest 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.
- Podmiot składający zamówienie jest zobowiązany do uważnej lektury poleceń, wskazówek i podpowiedzi oprogramowania sklepu, w trakcie trwania procesu zakupu.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji jest każdorazowo potwierdzane poprzez wysyłkę stosownej wiadomości e-mail.
- Istnieje możliwość wprowadzenia zmian i dokonania korekty w już przyjętym do realizacji zamówieniu. Korekta i zmiany są możliwe aż do momentu wysyłki towaru z magazynu. W celu dokonania korekty należy skontaktować się ze sprzedającym wykorzystując informacje zawarte w pkt. 1 ppkt. 4
III. PŁATNOŚCI
- Kupujący oraz konsument są zobowiązani do uiszczenia płatności za zakupiony towar.
- Koszty wysyłki ponosi kupujący lub konsument z zastrzeżeniem pkt. III ppkt. 3.
- W przypadku zakupu towaru o łącznej wartości 250 zł koszty przesyłki ponosi sprzedający.
- Wybór formy płatności należy do kupującego.
- W sklepie obowiązują następujące formy płatności:
- a) przelew na konto sprzedającego
- b) płatność kartą poprzez system PAYU, Przelewy24
- c) płatność gotówką przy odbiorze towaru
- W przypadku wyboru płatności poprzez system PAYU, Przelewy24 kupujący albo konsument są zobowiązani do przestrzegania regulaminu systemu oraz stosowania się do poleceń i wskazówek portalu PayU.pl i przelewy24.pl
- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Zamówienia są realizowane w najszybszy możliwy sposób.
- Każdy produkt zawiera w karcie produktu informację o dostępności, wskazującą na najszybszy możliwy termin realizacji jego wysyłki.
- Jeżeli produkt zawiera informację o dostępności w magazynie, sprzedający realizuje zamówienie tego samego dnia w którym zostanie złożone zamówienie lub w następnym dniu roboczym.
- Jeżeli produkt zawiera informację o dostępności w magazynie w ciągu określonej liczby dni zamówienie zawierające dany produkt jest realizowane w ciągu 24-48 godzin od upływu zaznaczonego tam okresu.
- W przypadku zajścia okoliczności niezależnych od sprzedającego, które zmieniają chwilę dostępności produktu sprzedający każdorazowo jest zobowiązany poinformować kupującego albo konsumenta o zajściu takich okoliczności a kupujący lub konsument może w związku z tym odstąpić od umowy
- W przypadku odstąpienia od umowy na skutek zajścia okoliczności o których mowa w ppkt. 5 kupujący lub konsument otrzymuje zwrot wszelkich świadczeń, których dokonał na rzecz sprzedającego.
- Co do chwili wydania produktu i wypływających stąd konsekwencji stosuje się art. 544 Kodeksu Cywilnego.
- Realizację wysyłki sprzedający powierza wykwalifikowanemu przewoźnikowi, z którym sprzedający ma zawartą umowę o świadczenie usług kurierskich.
- Sprzedawca ma obowiązek zapakowania i wydania rzeczy sprzedanej tak, aby zapewnić jej całość i nienaruszalność.
- Kupujący lub konsument ma obowiązek dokonać wszelkich czynności, które mają na celu sprawdzenie dostarczonej przesyłki, które to czynności umożliwiają ewentualne pociągnięcie do odpowiedzialności przewoźnika z tytułu niewłaściwej realizacji usługi przewozu rzeczy.
- REKLAMACJE I ZWROTY
- Konsument, może odstąpić od umowy zawartej ze sprzedającym bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu niezbędne jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail biuro@webstar.info.pl lub adres korespondencyjny sprzedającego o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1
- Sprzedający niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia.
- W przypadku odstąpienia konsumenta od umowy jest on zobowiązany odesłać niezwłocznie sprzedającemu zakupiony towar na swój koszt, a towar winien znajdować się w stanie nienaruszonym.
- W razie odstąpienia konsumenta od umowy, sprzedający zwraca konsumentowi wszelkie świadczenia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni.
- W przypadku zakupu przez konsumenta pojedynczych sztuk asortymentu, o charakterze spożywczym, o wartości nie większej niż 45 zł, biorąc pod uwagę rodzaj zakupionego towaru, poczytuje się zawartą umowę za umowę powszechnie zawieraną w drobnych bieżących sprawach życia codziennego.
- Kupujący lub konsument może zareklamować zakupiony towar, jeżeli ma on wady zmniejszające jego wartość lub użyteczność, lub nie ma właściwości o których istnieniu zapewniał sprzedający, lub też rzecz została wydana kupującemu lub konsumentowi w stanie niezupełnym lub naruszonym.
- Sprzedający nie jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które powstały po przejściu towaru na kupującego, chyba że wady wynikły z przyczyny tkwiącej już poprzednio w sprzedanym towarze.
- Kupujący lub konsument chcąc zareklamować zakupiony towar winien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedającym wykorzystując informacje zawarte w pkt.1 ppkt.4, a następnie pisemnie określić przedmiot reklamacji i swoje roszczenia.
- Zgłaszając reklamację należy podać wszelkie dane niezbędne do identyfikacji zamówienia w szczególności: imię, nazwisko, nazwę firmy, datę i numer faktury VAT, oraz opisać przedmiot reklamacji, dodatkowo można przesłać zdjęcia.
- Sprzedający uwzględniając reklamację niezwłocznie wymienia wadliwy towar na towar wolny od wad. W uzasadnionych przypadkach kupujący lub konsument może odstąpić od umowy.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Udostępnianie danych osobowych odbywa się dobrowolnie.
- Poprzez rejestrację na stronie www.webstar.info.pl kupujący albo konsument wyraża zgodę na gromadzenie oraz przetwarzanie informacji o nim przez WEBSTAR MEDIA GRUOP ul. Wilcza 1, 99-300 Kutno z zastrzeżeniem prawa do ich poprawiania i uzupełniania zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 nr.133 poz.883 z późn.zm.).
- Administratorem danych osobowych jest WEBSTAR MEDIA GRUOP ul. Wilcza 1, 99-300 Kutno.
- Udostępniane dane osobowe będą przechowywane w bazie danych administratora i będą wykorzystywane w celu prawidłowej realizacji umowy sprzedaży.
- Dane osobowe osób korzystających ze strony www.webstar.info.pl są gromadzone i przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
- Każda osoba, która przekazała swoje dane osobowe jest uprawniona do kontroli przetwarzanych danych, które jej dotyczą, a w szczególności do żądania uzupełnienie, uaktualnienia albo sprostowania tych danych a także żądania czasowego albo stałego wstrzymania ich przetwarzania. Ma też prawo do żądania ich usunięcia, jeżeli okaże się, że są one niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe.
VII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW:
- Informujemy, że konsumentowi przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń:
- a) możliwość zwrócenia się z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich na podstawie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823),
b)wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej
- c) zwrócenie się do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów o pomoc w zakresie ochrony interesów i praw konsumentów (np. http://konsument.um.warszawa.pl/) lub do Federacji Konsumentów.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania towarów znajdujących się w ofercie.
- W przypadkach o których mowa w ppkt.1 i 2, zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy WEBSTAR MEDIA GROUP a konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy WEBSTAR MEDIA GROUP a kupującym w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę REPUBLIKI SMAKÓW Sp. z o.o.
- Zmiany regulaminu dokonywane przez sprzedawcę podlegają ogłoszeniu na stronie internetowej Sklepu.
- Zmiany regulaminu nie mają wpływu na prawa i obowiązki kupujących w zakresie realizacji zamówień złożonych przed zajściem zmian.